Marketing i sponsoring sportowy

PROGRAMY CSR

Jednym z kluczowych elementów planowania strategii rozwoju firm jest społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR), a więc długoletnie i konsekwentne budowanie relacji wewnątrz firmy i z jej otoczeniem. Społeczna odpowiedzialność stanowi inwestycję, która ma szansę nie tylko zwrócić się, ale przynosić korzyści zaangażowanym stronom.

Opracowujemy i kompleksowo realizujemy Programy Społecznej Odpowiedzialności Biznesu oparte na upowszechnianiu kultury fizycznej i sportu oraz promocji zdrowego trybu życia. Dzięki nim nasi Klienci skutecznie docierają do konsumentów, mediów i interesariuszy. Przygotowany przez ekspertów JM Marketing Group program CSR pozwoli na stworzenie pozytywnego wizerunku firmy, co przełoży się docelowo na zwiększenie zysków.

GWIAZDY SPORTU

Wykorzystanie wizerunku znanego i lubianego sportowca to najprostszy sposób na zdobycie publiki i zaprezentowanie produktu. Kampania z udziałem gwiazdy sportu przekłada się na większą sprzedaż produktu i usługi oraz większą rozpoznawalność na rynku. Spotkania firmowe z udziałem sportowej gwiazdy inspirują i motywują współpracowników. Umożliwiamy wykorzystanie wizerunku gwiazd sportu w kampaniach reklamowych, promocyjnych i PR, konferencjach, szkoleniach, eventach, działalności charytatywnej i innej.

Wśród gwiazd JM Marketing Group są sportowcy europejskiego i światowego formatu tj. Jerzy Dudek, Piotr Gruszka, Andrea Anastasi, Stéphane Antiga, Daniel Castellani, Mateusz Mika, Paweł Zatorski, Sebastian Świderski, Paweł Woicki.

SPONSORING

Sport ma fantastyczną moc przyciągania uwagi ogromnej liczby widzów i wyzwala naturalne ludzkie emocje niezależnie od aktywnego czy biernego w nim uczestnictwa. Emocje towarzyszące śledzeniu zmagań sportowców powodują szybsze tworzenie skojarzeń i lepsze zapamiętywanie nazw produktów, firm oraz marek. Dzięki temu sponsoring sportu jest doskonałym narzędziem do budowania emocjonalnej części wizerunku każdej marki, wzrostu jej znajomości i zasięgu oddziaływania. Co więcej, ze względu na popularność sportu w mediach, w porównaniu z konwencjonalnymi środkami reklamy jest stosunkowo tanią i efektywną metodą docierania do odbiorów.

Eksperci JM Marketing Group opracowują strategie sponsorskie i indywidualne rozwiązania z uwzględnieniem potrzeb i oczekiwania obydwu stron: sponsora i sponsorowanego. Przygotowujemy oferty sponsorskie, pozyskujemy sponsorów, koordynujemy negocjacje kontraktowe i przebieg współpracy ze sponsorem.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Regulaminem przedstawionym na stronie jmmarketing.pl. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

WIĘCEJ INFORMACJI

OK, ROZUMIEM