Jednym z kluczowych elementów planowania strategii rozwoju firm jest społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR), a więc długoletnie i konsekwentne budowanie relacji wewnątrz firmy i z jej otoczeniem. Społeczna odpowiedzialność stanowi inwestycję, która ma szansę nie tylko zwrócić się, ale przynosić korzyści zaangażowanym stronom.
Opracowujemy i kompleksowo realizujemy Programy Społecznej Odpowiedzialności Biznesu oparte na upowszechnianiu kultury fizycznej i sportu oraz promocji zdrowego trybu życia. Dzięki nim nasi Klienci skutecznie docierają do konsumentów, mediów i interesariuszy. Przygotowany przez ekspertów JM Marketing Group program CSR pozwoli na stworzenie pozytywnego wizerunku firmy, co przełoży się docelowo na zwiększenie zysków.
Wykorzystanie wizerunku znanego i lubianego sportowca to najprostszy sposób na zdobycie publiki i zaprezentowanie produktu. Kampania z udziałem gwiazdy sportu przekłada się na większą sprzedaż produktu i usługi oraz większą rozpoznawalność na rynku. Spotkania firmowe z udziałem sportowej gwiazdy inspirują i motywują współpracowników. Umożliwiamy wykorzystanie wizerunku gwiazd sportu w kampaniach reklamowych, promocyjnych i PR, konferencjach, szkoleniach, eventach, działalności charytatywnej i innej.
Wśród gwiazd JM Marketing Group są sportowcy europejskiego i światowego formatu tj. Jerzy Dudek, Piotr Gruszka, Andrea Anastasi, Stéphane Antiga, Daniel Castellani, Mateusz Mika, Paweł Zatorski, Sebastian Świderski, Paweł Woicki.
Sport ma fantastyczną moc przyciągania uwagi ogromnej liczby widzów i wyzwala naturalne ludzkie emocje niezależnie od aktywnego czy biernego w nim uczestnictwa. Emocje towarzyszące śledzeniu zmagań sportowców powodują szybsze tworzenie skojarzeń i lepsze zapamiętywanie nazw produktów, firm oraz marek. Dzięki temu sponsoring sportu jest doskonałym narzędziem do budowania emocjonalnej części wizerunku każdej marki, wzrostu jej znajomości i zasięgu oddziaływania. Co więcej, ze względu na popularność sportu w mediach, w porównaniu z konwencjonalnymi środkami reklamy jest stosunkowo tanią i efektywną metodą docierania do odbiorów.
Eksperci JM Marketing Group opracowują strategie sponsorskie i indywidualne rozwiązania z uwzględnieniem potrzeb i oczekiwania obydwu stron: sponsora i sponsorowanego. Przygotowujemy oferty sponsorskie, pozyskujemy sponsorów, koordynujemy negocjacje kontraktowe i przebieg współpracy ze sponsorem.